Friday, September 21, 2012

Oh This Should Be Fun. Maybe Not For One!



See the pic above. Betsy made it to send Pat some birthday love. I mean after such a display of what he's eaten for breakfast, chicken nuggets, forever at his bay, how could the cat not return the favor and give her something to savor. For it is her birthday today and quite over the hill I will say. What was that? Are you going to curse the cat? It is a small hill. Besides after a little picking the cat has gone out and gotten you a birthday thrill.

The only one never to miss a post,
Here at my sea, bay, umm coast.
Have used many names,
During my rhyming games.

And either way,
Betsy, has always had her say.
Since she began at my bay,
After Brian by something like a day.

Sadly he missed one or two,
When his vacation came due.
Fred ended his streak,
Blabber also is up the creek.

Mary has gotten many in a row,
Anne tries to strike a blow.
But it never comes to pass,
As I just wiggle my ass.

Many others come each day,
But none that are at my bay.
Have never missed one post.
That has been spun by your host.

So what does the cat do,
To show appreciation at his zoo?
Well for her birthday he gives her a thrill.
And you are all welcome to get your fill.

Just click below.
Although just so you know.
You may go blind,
From such a find.





Now isn't that just a birthday wish you want to see? Come on, you can tell me. Now Betsy has truly been cemented into rhyme time fame and in a way that is no so tame. Which is the best way to be here with little old me. I'm sure he was enjoyed less by lad than lass. Either way, hope no one went blind and enjoyed the happy birthday to Betsy from my little rhyming ass.

Fill your rummer, get drunk all summer.

74 comments:

  1. what did I just watch? Why? How? What? I need to lie down.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha have a good rest
      But you might get nightmares thanks to this little fest

      Delete
  2. i dont know if i can rhyme after that..
    but i am in dismay i missed a post one day, can you send me the list so i can rectify it...hehe...sounds....well anyway, happy birthday to betsy my sister, glad you have never missed her, or her you at your zoo....

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha it was just a few
      Once in a while at my zoo
      Three of four at most
      When you went to NY's coast
      And another time
      But that was all you missed a chime
      And yeah such dismay
      From that display hahahaha

      Delete
    2. aw sorry, brother
      no need to bother.
      I'm just the besty best at the comment flow
      at the cat's blog, dontcha know!
      actually, I think he has me under some spell
      if you can break the thing, please do tell!
      lol....

      Delete
    3. Yeah you beat more Brian
      And now he's cryin
      Can't break the spell
      The cat is too swell

      Delete
  3. This is the same guy who made the video towards Anne right? He's so so so weird haha, Happy Birthday Betsy but wow hahahaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha yeah he is very weird indeed
      I guess he likes Anne and Betsy, what greed

      Delete
  4. OMG, OMG, OMG, I need to bleach my brain. The guy doesn't have any teeth for GAWD's sake. Poor Betsy. I sure hope she can recover and have a Happy Birthday.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha I'm sure she'll recover just fine
      She's used to the tricks of the feline

      Delete
  5. At the video I took a very brief look
    could hardly wait to get off the hook
    so i backed right out of that creepy nook
    I wouldn't want that guy in my birthday book!!

    (Ya, I have made most days at your bay
    if I miss one I visit twice the next day!)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha yeah not many would
      Which is why they should
      Now they will never ever forget the day
      Thanks to him at my bay

      Delete
  6. Dear Lawd! Poor Besty goes to trouble of making a nice illustration for you for your birthday and you torment her (and us) with him? LOL

    That guy is awesome!

    Happy Birthday, Betsy!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. LMAO well I went through all of the trouble of tracking him down
      That has to count for something in my rhyming town

      Delete
    2. This guy has found a way to make some dough in a rough economy, that's for sure...as for giving you a bit of credit...maybe just a tiny bit.

      Delete
    3. This guy actually has a big following on Youtube and doesn't look at all creepy in real life. There are even girls throwing themselves at him. No kidding.

      Delete
    4. Yeah he's learned how to make a buck or two
      And girls throwing themselves at him? That i never knew

      Delete
  7. I don't know to cry or to laugh
    Guy was clowning but was real daft
    He tried hard to push his antics
    Not half through one gets sick

    Hank

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha daft is the correct phrase
      All will sure give an eyebrow raise
      One does get sick
      Such a fun little trick

      Delete
  8. Well I'll be having nightmares tonight after that video

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha hopefully they go away
      I wouldn't want to scar you for life at your bay

      Delete
  9. Nice divertissement
    as popular present
    is the same she sent
    for you on demand? :)

    Happy Birthday, Betsy!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Not the same
      I'm not tame
      So I get a guy with flair
      And creepy hair haha

      Delete
  10. OMGGGGGGGGGGGOODNEES! LOLOL
    I'm cracked up here... Happy Birthday to Betsy! I bet she needs someone to call 911 after watching that! Hilarious!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha hopefully she doesn't need 911
      After such birthday fun

      Delete
  11. See??? Couldn't even spell right, was laughing sooooo much! Should be OMGoodness!~! LOL (Still giggling) the dog thinks I'm crazy now!

    ReplyDelete
    Replies
    1. LOL the poor dog just doesn't get the joke
      The cat also thought Pat was going to choke

      Delete
  12. I don't want to be up the creek!! Let me come back!!! LMAO

    Happy Birthday to Betsy!!!! These videos are way to funny. hahahaha You have to tell me how you are getting themmmm :) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. At least it's not up shit creek
      But I'm sure you can come back for a peek
      hahaha that is the cat's little secret on the how
      For that he will never give a meow

      Delete
  13. Happy birthday and congrats to Betsy for always being here for you ~

    I will watch the video later without distractions (still at lunchbreak here) ~

    I wonder what she will say...ha..ha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes if eating lunch you may want to skip
      For food may spit from your lip

      Delete
    2. what a terrible video...he..he...

      Delete
    3. hahaha in the nicest possible way
      Of course at my bay hahaha

      Delete
  14. Ack! That's the stuff dreams are made of...very, very bad dreams. Betsy, I don't really know you but happy birthday and deepest sympathies for that vid!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha bad dreams or good
      They all come one way or another in our hood

      Delete
  15. LOL!!!!!

    ok...that's all I can say...give me a moment....can't even rhyme....oh gosh, gosh, gosh.

    need a drink...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha he got you that hot and bothered you say?
      Damn, I guess you like the creepy display hahahahaha

      Delete
    2. hot and bothered? oh no!
      Everything in me went cold. lol.
      but I did laugh very hard
      wouldn't want him in my yard!

      Delete
    3. haha that makes two
      For he has one crazy view
      I'd have my pringle cans ready
      If he showed up they'd get thrown steady

      Delete
    4. hahaha...well, watch where you aim
      you wouldn't want to um.. maim.

      Delete
    5. haha least it cover him up a bit more
      So he wouldn't be as scary at any shore

      Delete
  16. For your birthday I give you your fave chicken nuggets
    and you repay with a man who can't carry a tune in a bucket? ha.
    But that's the least of his problems
    too many to attempt to solve them.
    At least he called me sweet.
    Would be nice if he had teeth.
    HAHAHAHAHA!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes you gave the fave
      Even if, for now, I can't eat them at my cave
      hahahaha at least he tries
      And tells no lies
      For he lets all hang out
      With his birthday shout

      Delete
    2. they took the chicken nuggets away, too?
      What are you down to, water and juice?
      lol....

      Delete
    3. LOL water is nasty to me
      So just juice at my sea
      Until the end of October can't eat any gluten crap
      So all but chicken has taken a dirt nap haha

      Delete
    4. wow...I'm really starting to feel sorry for you!
      I hope you come out of this good as new!

      Delete
    5. Here's hoping
      Still just coping

      Delete
  17. Hahahaha. I love it. This guy is brilliant and I loved it when you got me with one of his vids.

    Happy Birthday Betsy!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah he does a great job with each one
      Making them so fun all you want to do is run
      Far far away
      From his display

      Delete
  18. That is plain creepy...I hope Betsy didn't run to hide under the bed.

    I like the white background. Your words stand out on the white background.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm sure she didn't hide under the bed
      Although might have spilled coffee to her dread haha
      And yeah stand out way more
      Here at my shore

      Delete
  19. I'm going to have nightmares about that birthday greeting. Plain scary!!!!

    ReplyDelete
  20. I can see enough to know . . . I'm not clicking play!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha judging the display?
      But you might click and have a nice day

      Delete
  21. Happy Birthday to Betsy!

    The freeze frame of that video is scary.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah it says it all
      Right there frozen on my wall

      Delete
  22. Happy Birthday, Betsy! :)

    I'm going to have nightmares LOL!

    ReplyDelete
  23. PMG Thanks God Im sure you dont have idea of my birthday! lol
    nightmares where hell you find this?

    ReplyDelete
    Replies
    1. LOL Betsy spilled the beans last year
      So I knew when her birthday I could give a cheer
      And I find things all over
      But I'll never tell any person or rover haha

      Delete
  24. Replies
    1. haha...what makes you think I wasn't??? :)

      Delete
    2. Well you are still here
      So no too much fear

      Delete
  25. I think I now need therapy. Maybe Betsy and I can get a two for one deal. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha you never know
      At least you'd save some dough

      Delete
  26. Okay. I did not need to see that! LOL! Happy Birthday, Betsy!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha all may not want to see
      But they have to have a looksy

      Delete
  27. Happy birthday to her! She's so dedicated. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Always comes back for more
      Here at my shore

      Delete
    2. He's got me under a spell.
      can't you tell?
      ha.

      Delete
    3. It must be a good one
      I never knew I could cast them so well under my sun

      Delete
  28. Betsy is still here
    because she has s lot of patience dear!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha yeah she has a ton
      Under my sun

      Delete