Monday, February 18, 2013

Become A Fan Of Zombie Man!

Never fear, no zombie feet are near. This is the newest superhero on the block who is going to clean each bad guys clock. For today is the unveiling of the super undead. Yes, that is what I said. Today is the day that a zombie becomes a super hero at my bay.

He was down and out,
Wondering why all people did was shout.
Then came that faithful day,
When he made his first save in some way.

With his suit,
He still staggered like a brute.
Yes, he still had a smell,
But people no longer gave a yell.

They found him grand.
They cheered him across the land.
So he lapped it up,
Like an attention seeking pup.

Then came the crooks,
Who laughed at his looks.
But little did they know,
The power he had to strike a blow.

For with his dead but loving heart,
He beat them into submission with a body part.
Then it just clicks back on.
That is what happens when the super undead visits your lawn.

Now without further adieu,
Zombie Man for all to view.




Click Here To Peer!

Doesn't he look grand? I'm sure he'll be a great addition to superhero land. Between him and that Tarsier Man nut, I could get invaded at my hut. So go give a look and watch him stop a crook. A word to the wise as well, may be more for older kiddies as he is a demon of hell. So there we go class, a superhero zombie from my little rhyming ass.

Enjoy your winter, smash a printer.

84 comments:

  1. Replies
    1. Glad to see you are King Of The Mountain again.

      Delete
    2. Can barely see you strutting around way up there, you're so high up. Oh, there you are. Congrats.

      Delete
    3. Hank likes the view
      Being right on time at my zoo

      Delete
    4. Thanks for the company ladies! Pat has a point!

      Hank

      Delete
    5. haha Hank has fan base
      Now at my place

      Delete
  2. The Zombie Man, a super hero
    That everyone would have to know
    Would beat you mashed into pulp
    He chose whom to click to get up
    May not be the end of the world
    For you're transformed in a whirl
    To do his bidding as a Zombie crony
    But it's best to avoid him totally!

    Hank


    ReplyDelete
    Replies
    1. You bad guys will fail
      And set sail
      Right to jail
      As he spits up enough to fill a pail

      Delete
  3. well, that must be a first. I wonder when Hollywood will come calling for the movie rights?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah a zombie superhero
      Maybe they'll call and give me a 1 with an extra zero

      Delete
  4. Super Heros are the big craze for kiddo's. I see a lot of teens walking around trying to look like a zombie so you are right in style with your book

    Hoping you Sell a ton of them!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha yeah teens as zombies and the kiddos with the hero too
      May just sell one or two

      Delete
  5. Even the zombies are trying to sport a goatee, lol
    The character is cute, and I bet the story line will be a hit w/the kids (all kids seem to love zombies) and the parents (because a zombie w/a conscious is a welcome change, woot!). Good luck w/the book!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah got dead hair
      A goatee that is rare
      Zombies not trying to eat you
      Is sure a change at ones zoo

      Delete
  6. I wish I could just click on my body parts that keep falling apart.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah me too
      Or get a few that are brand new

      Delete
  7. I don't think we have to tell you how much we love zombies, so it's great to see this. What a cool story. He's a role model for me, not just because I love zombies, but because we share the same ability to grow facial hair.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah knew you would like
      The zombie man hike
      And the facial hair
      Makes you quite the pair

      Delete
  8. Bad man one and bad man two
    Zombie Man kick you with his shoe
    For mercy bad men always beg
    For he might whack with the whole darn leg.
    Or take his hand and knock you silly
    You'll wake up just south of Philly
    Congrats to Pat you're our guy
    Another neat book Oh figgeldy fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha with such a claim
      All will know his name
      Just from the leg threat
      It is a safe bet
      They would avoid him
      As getting hit with a dead leg would be grim

      Delete
    2. Manzi,
      You are really good at this rhyming ship!!

      Delete
    3. Two fans at my sea
      Look at thee

      Delete
  9. ha....guess he wont be sneaking
    as his body will be reaking
    and dont know how much brains
    he'll find searching bad guys minds...

    ReplyDelete
    Replies
    1. He may need a good air freshener or something
      To sneak into the bad guys wing
      And prob not much
      But he'll still beat them with his leg and such

      Delete
  10. A zombie superhero
    At least it's not cliche
    Fun to read about here at the bay
    Better than the walking dead type
    Those get a great deal of hype

    ReplyDelete
    Replies
    1. That show sure isn't bad
      But yeah too much zombie is starting to be had

      Delete
  11. I like Zombie Man; I took a peek at the book on Amazon, WTG with it!! Good luck with it! I think he is a great asset to your list of characters :)

    betty

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah he will sure work fine
      Especially with one I have coming down the line

      Delete
  12. a new book on your mount

    I think I lost count

    ReplyDelete
    Replies
    1. Well I am soon into double digits at my sea
      So that is okay of thee

      Delete
  13. That's something we can sink our teeth into!

    ReplyDelete
    Replies
    1. But he might bite back
      So be ready to attack

      Delete
  14. Watch out, ladies! When he's passing by,
    This new hero might give you the eye,
    And when Zombie Man lays an eye on you,
    It leaves behind a little goo.

    Good luck, Pat! Sounds like a great idea.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha maybe some snot as well
      But then some ladies may find that swell

      Delete
  15. I love this new superhero Pat, like so much. I was a big fan of Tarsier Man but despite that I think that I like Zombie Man even more which is saying something, hope to see him again in future times, if you haven't written about him in the two months you are ahead you will hear many whines!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Well maybe for Z
      He will appear at my sea
      But the Tarsier Man loon
      Will be here for sure dancing to his tune

      Delete
  16. Congrats Pat on another book ~

    That zoombie man will be a hero
    just watch out for his mega heart
    Cheers for the super illustrations too ~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah that heart
      Smells like an musty fart haha

      Delete
  17. Zombie man is awesome. Gotta love the zombies.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah they can thrill
      Even if they always look ill

      Delete
  18. Congraulations on the book!
    I like Zombie Man's fine look.
    A kindness he does exude.
    Don't get him mad, or he'll be rude.
    Hope he does well throughout the land
    Much success to you with sales, grand.

    xoRobyn

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah he is one of a kind
      Has a bit of a mind
      Will eat the bad guys too
      Saving tax payers the court costs that come due

      Delete
  19. Replies
    1. LOL well some days
      I may have a zombie glaze

      Delete
  20. To be a zombie
    is quite a shame.
    Especially "Face Off"
    at the hockey game.

    ReplyDelete
    Replies
    1. But what about bob?
      And that guy named rob?

      Delete
  21. I LOVE Zombie Man. Congrats on the new book!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks for the love
      Fits zombie man like a glove

      Delete
  22. Least he's not a shambler. Be difficult to be a superhero moving at that speed.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Well there is some invisibility at play there
      So he could hide before giving a blare

      Delete
  23. I love it! Congrats on your new book!

    ReplyDelete
  24. I am tweeting fan of Zombie-man!
    I guess: he's grand from school of Zen..

    to keep this character aboard
    new costume should be sewed so broad
    to fit his positive intention
    againts upcoming interventions...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks for the tweet
      As he hits the street
      Maybe he will spiffy up
      And get a sidekick pup

      Delete
  25. But will the criminals survive all the way to prison?
    I think his alter ego should be 'bath salts', or he could work part time as a politician, he'd fit in there.

    I love the little illustrations they really made the story.

    ReplyDelete
    Replies
    1. They may have a piece out
      But let them pout
      That will teach them to commit a crime
      And a politician would work better than a mime

      Delete
  26. Replies
    1. Thanks for the big Yahoo
      Here at my zoo

      Delete
  27. He's almost cute
    trying to be a good man brute.
    ha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Almost is the key
      As he is smelly

      Delete
    2. he can use his smell
      to damn the bad guys to hell!
      They will never live after breathing that
      and the good guys will give him a clap!

      Delete
    3. He can hand out nose pins too
      So the good guys won't know he smells eww
      Cementing his brand
      Across the land

      Delete
    4. It's a cute book for sure
      what took you so long to give it a tour?

      Delete
    5. Can't release a ton at the same time
      Once a month is more sublime

      Delete
  28. I'll be a fan of Zombie Man
    If you be a fan of Penny the Jack Russell dog and modest internet superstar! Ha Ha!

    This comment was recorded in front of a dead studio audience....

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha the audience must have fell asleep
      But I can be a fan of her at your keep

      Delete
  29. Grand... Absolutely :)
    superhero vampire/alien/warlock...
    only zombie was missing :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Now added to the crew
      He's at least more super than Scooby Doo

      Delete
  30. should give Tarsier man a good battle or two. Could be a cool addition to your superhero crew, but just have to watch out for the teeth, otherwise, a zombie one could be too. Definitely look forward to some of his future adventures, wonder what the cat will have to say about zombie man when he comes cross the cat's way, should be fun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. The cat will keep him away
      Too much stink for his bay haha

      Delete
  31. I put those zombies in a wood chipper
    Then I get out my favorite slippers
    Down some jello shots in a dipper
    And watch old reruns of that dolphin Flipper.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A slipper wearing drunk
      My that must leave you in a funk haha

      Delete
  32. Go zombie man!
    This was quiet something I wasn't expecting to read. Haha.
    Like it so much!
    Precise,he's so cute. :P

    And oh yea,I am following you now. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah who knew a zombie could actually be cute
      And not some chowing down brute

      Delete
    2. Nice to be exact
      That is a fact

      Delete
  33. A blue zombie who still has most, if not all, of this skin attached?

    And he didn't eat the brains of those criminals! Tarsier man could easily beat him up.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah Tarsier Man would probably win
      As he has popping eyes and stretchy ears at his bin

      Delete
  34. Ha, I will be a fan of Zombie Man;
    one cool addition to the super-hero clan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah he thinks so
      As he stops crime on the go

      Delete
  35. The world can always use another super hero. Congrats on your new book.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah adding to the bunch
      Even if he thinks humans may be lunch haha

      Delete