Wednesday, May 28, 2014

Whoopdi Friggin Doo Creates A Zoo!

Robbie Raisin is back and ready to search out the blogger pack. Yeah, it seems they all wound up in the zoo. Who knew? I did! I knew they all flipped their lid. They are all quite nuts anyway. That makes for quite the display. Just read what they said, you will also shake your head.

Look in this cage, a ninja wannabe let's lose his rage:

Breasts yes, peckers no! Breasts yes, peckers no! Breasts yes, peckers no!

A broken record too, who knew?  Here we have an R. Why the hell does anyone what to see an R behind a bar?

Great post!
Great post!

Great post!
Great post!
Great post!

Okay! Is that all you say? A Rosey caged one does not seem to be having fun.

Ew, ew, ew, and ew. All the way down the line ew.

OCD much? Don't touch! Here is a rare Irish breed. I hear they have a thing for a cat breed.

And the Cat was almost an American. But US custom officials sensed his mum was pregnant when she was trying to cross the border. They sent her back.

Obsessed much? She bites, don't touch!  Here is number, what is it? Hank's not #1 today at the zoo pit.

zenzizenzizenzic one gets overly tongue-tied

Still doing math? Do you like your bird bath? Here we have Truedessa being true or is it blue?

brought to you by the rhyming cat
my breakfast just may go splat


Ewww maybe Rosey saw her hurl. Stand far far back from this splating girl. Optimistic you can be when you visit this cage to see:

Those are some hairy-ass feet
And some rather gross looking hand-meat 
 


See! Keith even explains himself for you. What a nice thing to do.  Let's give Brian the cat a try. I hear he might poke you in the eye.

Yep, we've been vastated and yucktated!

A new kind of snip snip? No wonder you have a pout-y lip. Sherry wants to have her say from her zoo display.

Now that I've been vastated, I'm going to go vomit!

You were snip snipped too? How can that be true? Farawayeyes may shed some light. She also may bite. 

My head with math equations might explode

A challenge I guess. But it could make quite the mess. Manzanita is having some fun or a drunken run.

Fluey ka flu and limpa ka zoo
Your word works like magic in the midst of a coup


Is that a new Disney song? Can't we all just get along? Mary Kirkland is at play. She seems to be in dismay.

I was going to eat breakfast, but I think I'll wait until I stop gagging.

Some bad meat or a rotten treat? The tabbies of trout towne are here, have no fear.

.N they talk bout uz $hittin in de litter box N hurlin hairballs

They don't talk right. There must be a bird in sight. Susan wants a turn to feel the burn.

My bad luck to visit you right before I sit down to dinner,
Thanks to these nasty pix, tomorrow I'll be thinner.


I guess she doesn't like her zoo mates. Do you want me to open the gates? Terry is worming around. I wonder what will be found?

Back boobs are really scary and so are those toenails.

Another describing themselves in the zoo, all just for you.  Elsie wants to play too. What can a one eye do?

Dangnabbit! I wrote a comment twice already. Let me try one more time.

Writing on thin air. Shhhh don't tell her at her lair. Now to the near extinct spot. I guess Betsy isn't doing so hot.

yes, I'm old...

Hmm that is it? You may not be a fun exhibit. Brian may gawk with some life. Hang on to your wife.

..........................

Stop gawking at me. You are creepy. Theresa is much nicer I say. Just look at her play. 

There is only one innocent from your list. Yep, it's me you mean Canadian!

Hates Canadians, check! If Canadian hit the deck. Remembering Grace is trying to hide her face.

You would put me last and blame ME for sucking all the air out of the room...HAHAHAHA!
Well, I ACTUALLY have to go now, BYE! LOL 


She is trying to leave a  locked cage. What's with the last rage? Betty gets to be last with this zoo cast.

I am immune now, so that is okay!

Got your shots all up to date. That is a good fate. So now you have seen the blogland zoo. I hope you enjoyed your trip with Whoopdi Friggin Doo!

*********************************

Wow, you all ended up in the zoo. Are the cages nice to live in for each of you? I hope they were large and no high rents they decided to charge. Maybe you will even get fed bass. You need to learn to slip through the bars like my little rhyming ass.

Experience spring, have a fling.  

98 comments:

  1. Replies
    1. It's now sweet sixteen!
      Ever so pristine!

      Hank

      Delete
    2. Staying alive
      The streak will survive

      Delete
    3. Great post!
      Great post!
      Great post!
      Great post!
      Great post!

      Delete
    4. Yippeee for me
      Times three

      Delete
  2. 'zenzizenzizenzic one gets overly tongue-tied'
    It's ump ....a bit going like moving down a slide
    It's much fun
    The good ones
    It's ump....will keep one overly smiling on the side

    Hank

    ReplyDelete
    Replies
    1. A smile works indeed
      As one tries to spit that word out at their feed

      Delete
  3. I always had a feeling I would end up in a zoo someday
    Behind a cage and put on display
    Oh well, there are worse fates I suppose
    Like being caught in a classroom with no clothes
    That would be bad for all involved
    A mystery nobody would want to solve lol

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha yeah that would be bad
      Unless posing for some art class at your pad
      That still may be bad
      But no mystery would be had

      Delete
  4. Out of context and those are really hilarious! Except for R's, as that is all he says.
    Did I really say that...?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Said at my zoo
      Context makes all the difference in view

      Delete
  5. ha. i rather like my ........
    um, if betsy is old i may be growing mold considering we are twins
    ah well, is it feeding time again, at least then i will get my vitamins
    in some form, maybe protein paste...wonder how that tastes?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm not sure I want to know
      How that tastes at any show
      You are the slow aging twin
      The gawk stops it at your bin

      Delete
  6. Nobody wants to gawk at my cage
    just because of my age?
    Sad, so sad, not to have visitors.
    as everyone prefers the young critters.
    lol!

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol pass you by
      They want things that can really fly

      Delete
    2. Some of us appreciate the ageless "critters," you know!

      Delete
    3. But they are sparse
      "cough" kiss arse "cough"

      Delete
  7. it's always a zoo

    silly sticks here like glue

    ReplyDelete
  8. Mmm. I'm confused. I think I belong in a padded cage. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha confused is fun to do
      Here at my zoo

      Delete
  9. This is a zoo like no other, I think
    everything here but the kitchen sink!

    ReplyDelete
    Replies
    1. May have to throw one in
      Then it would surely win

      Delete
  10. My head is spinning, just a little, figuring out the who's who riddles. And now the chant breasts yes, peckers no will sound in my head all day. Thank you :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol no problem at all
      Blame those at my hall

      Delete
  11. Yay! We knew some of those posts! Here at your zoo, there are things like no other.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Remembered some at my sea
      Yep, no other is like my zoo spree

      Delete
  12. A zoo ain't such a bad place to be
    Better than a-drift out to sea
    They throw us a fish or a big juicy bone
    If we're good little pets we may use the phone
    The truth is we all have our quirks
    As we are, the zoo full of whoopti friggin doo lov'n jerks

    ReplyDelete
    Replies
    1. Everyone does have a quirk or two
      That is surely it at ones zoo
      But no phone for you
      Your exhibit is too new

      Delete
  13. A zoo is not for me
    I want to wander free
    Come see me in the wild
    Now that will make you smile.

    ReplyDelete
    Replies
    1. The wild you say
      Where bears will eat me like a fish in the bay?

      Delete
  14. Using one's words against them at a later date is naughty! I think the whole lot of us should get together and retaliate. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha the cat has no fear
      He can take anything with his little rhyming rear

      Delete
    2. haha that is funny..that we should do
      everyone turn in their favorite line from the cat
      and I will weave some magic..at his mat..haha

      Delete
    3. haha pfffft my little rhyming ass
      Has left far too many comments in mass

      Delete
    4. that is true it would surely be a task
      might need a little drink from a flask
      haha...

      Delete
    5. haha getting drunk and writing a post
      That would be fun to see at your coast

      Delete
    6. Truedessa is THE perfect person to do it as much as you pick on her. Ha!! Great plan!!

      Delete
  15. That is one big zoo full of many different characters. If only we could figure out who is who. Have a great day.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha hard to figure out
      With my crazy shout

      Delete
  16. It's a fun bunch
    here at your zoo
    who say some
    shocking things too.

    To come to
    your bay
    is quite the treat
    even when you're suckling
    your Viking woman's teat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. And you like the view
      I know it is true

      Delete
  17. Poor Truedessa may send you the bill for her breakfast

    ReplyDelete
    Replies
    1. Not a big bill I hope
      I'll send her some floor soap

      Delete
    2. haha a bill might not thrill
      I'll just get him back with my quill

      Delete
    3. This comment has been removed by the author.

      Delete
    4. You just wanted to have your say
      Bill HGW's bay

      Delete
    5. have my way did you say..
      hmm that is for another day

      Delete
    6. Oh another day
      Hmmm fine to play

      Delete
    7. She posted twice
      How nice
      Better than mice
      Or lice when eating rice ;)

      Delete
    8. Easy as can be
      To post at my sea

      Delete
  18. I never knew yucktated was a word

    ReplyDelete
    Replies
    1. I guess it came to be
      Here at my sea

      Delete
  19. Replies
    1. A few .... on display
      Can go a long way

      Delete
  20. Hey, I never gawk, Well, maybe a little!

    ReplyDelete
  21. These were rather funny, the things we say
    you tuck them away to use on another day
    making us laugh at our own silly display
    I remember the day my breakfast went splat
    all at the hands of Pat and his rhyming cat
    thanks to that post my stomach went flat
    the company is great here at your zoo
    we are all crazy that may be true
    to that I say Whoopdi Friggin Doo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Crazy as can be
      From sea to sea
      And whoodi friggin doo
      Proves it at my zoo
      Or at least makes you think back
      To when your stomach had an attack lol

      Delete
    2. Crazy in a good way..smilin

      Delete
    3. Indeed
      Crazy in a fun way at ones feed

      Delete
  22. Many interesting species here at your zoo
    Making comments to humor you
    Then getting paraded for what they say
    So with their words you may play

    ReplyDelete
    Replies
    1. That I do
      Play and create my own zoo

      Delete
  23. Haha! We're all nuts, aren't we? It must be entertaining for you, though!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Entertaining indeed
      As whoopdi friggin doo takes seed

      Delete
  24. How I said you are crazy cat and of course you love teasing all of us!
    and I feel identificated with breakfast when I visist you sometimes is better Breakfast in peace lol

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah eat before you show
      Or breakfast may be a no go

      Delete
  25. There's all kind of crazy going on at this zoo,
    Makes my head spin like I have the flu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha and no germs though
      Will ever show

      Delete
  26. Now I know I must be getting old
    If my words didn't strike zoo gold;
    Ah well, since I'm not stuck in a zoo
    I'll just push you in a pile of poo!
    Or maybe I'll go back to bed
    And dream of sticking Captcha in shoes of lead.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha you didn't comment that day
      When I perused a post or two on display

      Delete
  27. orlin N cassie !!!

    BRAVO guys..BRAVO & thanx for de shout out !!! ♥♥

    N yes pleez we wood now like sum bass
    we will share a plate with yur rhymin little ass !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. That sounds good to me
      Here at my sea

      Delete
  28. A zoo for rhyming bloggers...I'm imagining a bunch of people in cages, typing away on laptops...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah it might bore
      And none would come for an encore

      Delete
  29. How do you have the time to come up with rhymes like this
    I've said it before and will say it many times again
    Your talent continues to amaze me
    If I did all you did, I would be spread quite thin.

    betty

    ReplyDelete
    Replies
    1. The cat gets far far ahead
      Then they are easy to put to bed

      Delete
  30. lol Wow. Almost an American. Hairy feet? Like in hobbit feet? I can't always count on a laugh or a head shake at you pad, Pat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha or maybe both will come due
      I think they were more bigfoot feet between me and you

      Delete
  31. You could put a lot of folks in the zoo.

    http://joycelansky.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. And there they would stay
      With their crazy display

      Delete
  32. Those are a bunch of crazies at your zoo.
    I do mind being locked up with the blogging crew.
    We could have lots of fun all day
    Finding ways to piss of the cat in the meanest of ways.
    Using our comments against us is rude
    You mean old Canadian dude.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha you could try
      But then the cat would just poke you in the eye
      Couldn't do much behind bars
      Watching as people passed in cars

      Delete
  33. Hey, you're not allowed to be mean! Apologize now It's the Canadian way!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pffft screw that
      No apologizing for the cat

      Delete
    2. You said screw
      That's brand new

      Delete
    3. Screw isn't new
      Always been in view

      Delete
  34. Love your zoo/creatures as zany as the owner, too/strange animals they are/flying without wings, swimming without gills, not going very far/I hope they're all in good cages/let them loose and people will think them sages. :-)

    Greetings from London.

    ReplyDelete
    Replies
    1. They will never get loose
      Unless they turn into a giant moose

      Delete
  35. Ahaha I made your zoo once again. Does that make me famous?

    ReplyDelete
  36. A perfect zoo for me, please include me in, I'll jump and dance with a big Ole grin.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha a dancing mind
      Sure be one of a kind

      Delete
  37. This is awesome!!! :) :) :)

    ReplyDelete
  38. You locked me in a cage. LOLOLOL
    Feeding me bass is good, since fish is basically all I eat anymore. Yay! Free food and board!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha not much room though
      To go to and fro

      Delete