Wednesday, August 20, 2014

Mortal Kombat Or Something Like That!

It seems some fake representation of Drazin wants to have fun. He wants to make the two light hearted fools done. Does that ring a bell? He did try and cause Cassie and I hell.

They were on a boat,
Then poofed away like a missing coat.
Or some kind of static.
It wasn't automatic.

There was the god,
With the mind of a cod.
He wanted to kill them both.
I guess he doesn't like growth?

The Gawker is there,
With is mohawk hair.
Grumpy Goo too.
Yep, he's still blue.

Old one eye comes to play,
With her creepy display.
Optimistic what's his name,
Also tries for fame.

But do they win?
Does donkey kong do them in?
We shall see,
With a Mortal Kombat, sorta, spree.





Did you guess the winner? Poor Gawker is a sinner. Those animal mating shows are just new lows. What? He said it first at his sea. It had to be used by me. So just call on Donkey Kong when you need to squash a singing bass. He sure works for the fake representation of my little rhyming ass.

Fill your rummer, get drunk all summer.

69 comments:

  1. "Call Donkey Kong when you need to squash a singing bass"
    Just as well one can well get it over with despite all that jazz
    Pick the winner?
    Just not so clear
    One has to ask for time out from all the fun to clear the mess

    Hank


    ReplyDelete
    Replies
    1. haha a time out they may not get though
      As things continue to flow

      Delete
  2. I've just switched on your TV
    You have the advantage over me.
    I have not seen this show before
    As a Brit it not on our shore
    I'm listening as I type this rhyme
    And it makes me laugh all the time.
    Whether or not Gawker is a sinner
    When does it start and who is the winner?

    ReplyDelete
    Replies
    1. The gawker is a sinner
      With his animal planet spinner
      He even admitted it
      Glad it was a hit
      Episode 10 or so
      I think that I have done at my show

      Delete
  3. Definitely some childhood issues.
    More battles, more battles!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Issues sure flow
      More may show

      Delete
    2. haha..more battles you say
      who would the ninja like to slay..

      Delete
    3. The ninja slays with tunes
      He may show up in litterbox sand dunes

      Delete
    4. he slays with his tunes
      under a dark full moon
      as many heads swoon
      from morning to noon...

      Delete
    5. A tune to the ear
      That make all run in fear

      Delete
    6. Way to go, Trudessa, this afternoon
      Such great rhymes in this lagoon

      Delete
    7. She had fun
      With her rhyming run

      Delete
  4. ha. i do miss animated shows,
    and well the animal shows...that is the way it goes
    i actually remember that poem,
    and you got a chuckle going...
    MORTAL KOMBAT! sorry how can you forget that yell
    to get going on the battle

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha that one stuck out with me
      Something I could use against thee
      To have a little fun
      As the animals umm run
      Yeah that yell in engrained in my brain
      Just like Liu Kang's waaa train

      Delete
  5. I would love to see a god with the mind of a cod.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Well Drazin fits the bill
      Making all ill

      Delete
  6. Shrink wrapped suits make me laugh
    Spandex is just one big gaffe
    Duke Drazin proves he's just a bully
    Thought over the eyes he'd pull the wooly
    Trudessa then puts up her mitts
    Donkey Kong is just the pitts

    ReplyDelete
    Replies
    1. Donkey Kong has a barrel going
      He sits there and continues throwing
      Drazin is just a nut
      Sniffed one too many a butt

      Delete
  7. My daughter laughed and said, 'aww she's cute!'
    My son ignored it all until he heard the word 'he%$' Then he popped his head up from his cereal and said, 'Did he just say a bad word?' lolol

    Methinks if Trudessa does ever get back at you (if she hasn't already), she has totally earned the right. Though my daughter's right, she is a cute animation. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha at least it was only hell
      Nothing too bad ringed a bell
      Truedessa isn't scary at all
      The cat can take it at his hall

      Delete
    2. hmm..getting back at the cat..
      taking out my claws for an attack

      Delete
    3. lol the cat's are sharp as can be
      Watch out at my sea

      Delete
    4. oh, come here my kitty
      as you are so very witty
      petting your soft fur
      you surely will purr..haha

      Delete
    5. Purr up a storm
      But that is the norm

      Delete
  8. Who knew you two were so scrappy? Though I don't remember my characters in Mortal Kombat looking quite like you guys ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha yeah they were more umm real
      And they sure could squeel

      Delete
  9. I remember when video games were new...you could go to the arcade and spend a fortune before you knew it! I think it was just 25 cents a game in the beginning, but that would add up quickly. At one time, you got free games for getting As on your report card. Soon after, home video arcade systems became mainstream and arcades gradually went away.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah you could spend a ton
      With just a simple run
      Never had any around here much
      Although the home consoles I played way more than a touch

      Delete
  10. I don't think my spirit guide would want me to fight
    something about that just doesn't seem right..
    two in the ring, what will be their plight
    Gee, Mortal Kombat here at the cat's mat
    blame it on Drazin as some had to go splat
    hmmm..you might have to pay for that
    I think I'll just go back to the ship
    Drazin on the plank taking a flip
    or dangling by his fingertips..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha Drazin will yell
      Damn all to hell
      But with a little kick
      He'll sink in the ocean some slick
      Your spirit guide is just trouble
      Sending them on adventures on the double haha

      Delete
    2. Drazin will surely yell
      as I put him under a spell
      stuff him in a clam shell
      into the ocean he will dwell
      how long only time will tell

      Delete
    3. haha will he turn into a pearl
      When you send him for a whirl

      Delete
    4. A pearl you say now that may be a way
      to make a lot of dough there at your bay

      Delete
    5. That would be grand
      Then quit 9 - 5 land

      Delete
  11. Donkey Kong was a favorite from a while ago at our house,
    But we really loved Frogger getting squashed like a louse.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha frogger was fun too
      Played that a time or two

      Delete
  12. Of course Donkey Kong is the winner. Donkeys are the best. Great story. Have a great day.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha donkeys win out
      When out and about

      Delete
  13. A cod sized brain could be scary for a god. Might act a bit like Donkey Kong.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Would be funny to do
      May have to try it at my zoo

      Delete
  14. Nothing wrong with a flawless victory

    ReplyDelete
  15. Replies
    1. That he does indeed
      At his kongo bongo feed

      Delete
  16. Great, excellent and wonderful.

    Yvonne.

    ReplyDelete
  17. Seconding WiseRosy's words! Another winner here.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Always like a winner
      Even when a sinner

      Delete
  18. Nice mix of games with mortal kombat and donkey kong

    ReplyDelete
    Replies
    1. Should have threw in Final Fantasy for good measure
      Could lead to some kind of pleasure

      Delete
  19. Donkey Kong can solve most problems!

    ReplyDelete
    Replies
    1. With his crystal coconut
      He is more useful than King Tut

      Delete
  20. Cute video...do you make them or have someone do it for you ?

    Fun post Pat ~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Make them at my sea
      Takes a bit of time to do then the usual 10 minute rhyme from me lol

      Delete
  21. You never know who that spirit guide is going to dredge up, do you?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nope, always gets them in trouble
      And buried in some sort of rubble

      Delete
  22. Loved the last episode of dissolving in air with <3 Ah!

    ReplyDelete
  23. mortal kombat,..,
    now you just need a wombat! ha.

    ReplyDelete
  24. Needs more Milenna but preferably without the demon face

    ReplyDelete
  25. Red spandex might be flattering
    For some superheroes
    But for others, I'm afraid
    Might just be fat zeroes

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha yeah can be scary
      Being as red as a berry

      Delete