Sunday, August 23, 2015

Many For One When This Is Done!

I will rip off a few today at my zoo. Who says you can't do a ton in one? Not I under my sun. Even though my sun is the same as the one above you. But we won't go into the sun's view. I have to be fast today. For I too want to play.

I'm #1!
I won, I won.
I'm #1.
Okay, I'm done.

Hank got beat.
Out on the street.
Streak is done.
Being #1 is fun.

Suza got stopped.
She sure flopped.
Poor, poor her.
Stuck looking at my butt fur.

Robyn did it before.
But not any more.
She got her win.
The cat did her in.

Betsy, pffft to early.
She may get squirrely.
Needs that sleep.
So #1 I can keep.

The Blue Guy came.
But he wasn't game.
His copy and paste.
Only went to waste.

Mary Kirkland tried.
But oops, computer died.
That is a likely excuse though.
But I'll let it go.

Truedessa had a chance.
Maybe at first glance.
But oops, I win.
Is that a sin?

The ninja wannabe is here.
But have no fear.
He reads first.
No bubble to burst.

Damn, it doesn't count?
Hank gets to add to his amount?
That is just rude.
I'm #1 in cattitude.

So who got number one today? As I write this it is four months away. Hmm, think Hank will win? Been #1 at my bin? #1 sure took a life of its own at my sea. The #1's fly free. But if you have you have to do number one, find a litter box before it gets done. I'm #1 to the singing bass. He likes my #1 little rhyming ass.

Fill your rummer, get drunk all summer.

81 comments:

  1. Test 1, 2... at my shoe...
    Reboot the hoot....


    HELLO CAT!
    Where's the party at
    And who is number one today
    At the Kitty Cat bay?
    Suza... how are you?
    Did you beat your friend Blue?
    I think you're really something to give it a go
    I might be a-snoring... you know
    How is Hank
    The Poetry Tank?
    Who won a ticket to Bora Beach
    Or is it still out of reach?
    Lots of questions from The Goo
    Still looking for his blue suede shoe

    ReplyDelete
    Replies
    1. No copy and paste
      Just typing with, you know, haste

      Delete
    2. Right, no chance
      With your post haste stance
      So you're The Goo?
      That is new
      Scrape you off a shoe?
      Stick like nasty gum you chew?

      Delete
    3. New?
      You invented The Goo
      And my shoe
      Scooby Doo
      So who's number one...
      Such fun?

      Delete
    4. The goo is blue
      So invented by you

      Delete
    5. Hank's not #1 today

      the irony

      Delete
    6. lol that it is
      With the #1 biz

      Delete
  2. Replies
    1. The number one woman!
      And I'm still waiting for the Cat to say this: click!

      Delete
    2. Be waiting a long time
      For that chime lol

      Delete
    3. Good luck
      Might be better off robbing an armored truck lol

      Delete
  3. Missed it
    Nano seconds
    Would have done it!

    Hank

    ReplyDelete
    Replies
    1. Morning Hank
      Off I go to the snoozing tank

      Delete
    2. A little bit late
      Causing a missing fate

      Delete
    3. Well, in a way she was number one
      Back to her snoozing fun

      Delete
    4. I suppose its a stretch
      With the number 1 fetch

      Delete
  4. If I'm up and awake
    I'll try #1 to take
    But if sleepy and tired
    In my sheets I'll be mired

    ReplyDelete
    Replies
    1. The cat is hardly ever up
      In the sheets like a pup

      Delete
  5. Wasn't even going to try this morning. Obviously, as I am really late.

    ReplyDelete
  6. Many plot
    For the spot
    Of numer one
    Must be fun
    It's a game
    Bring you fame
    Or sleep in
    Till time for din

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sleep in that late
      Would be a rough fate
      Some day gone
      You'd never do that at your lawn

      Delete
  7. Hey, I've come with keyboard and printer
    I'm a long distance runner and not a sprinter
    So my words can be seen as they yield
    A little lower down the racing field.

    lol

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol and at such a pace
      You'll finish the race
      No blowing out a knee
      Or needing to stop and take a pee

      Delete
  8. Who cares about being number one?
    Got more fun things under my sun!

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. Hank has been slower
      Maybe took up a job as a lawn mower? lol

      Delete
  10. I'm just a number!
    So I shall slumber!
    Sleep away the day
    And then I shall pay!

    ;)

    ReplyDelete
  11. I got it once with a copy and paste post haste

    ReplyDelete
    Replies
    1. Got on in
      Beating Blue for the win

      Delete
    2. I remember that day
      When the Ghost was ready to play

      Delete
    3. Set up to go
      Wanted to be a foe

      Delete
  12. Laughing at Blue's comment ~ What fun to see who will be no. 1 at your hall ~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Can be fun to watch
      Or drive one to scotch

      Delete
    2. Blue is just pulling a leg or two
      As he misses his blue suede shoe

      Delete
    3. Need to find a kangaroo
      And get your poo

      Delete
  13. 'But if you have you have to do number one'
    Right in the target, get applause
    and who in the world the 'singing bass' ?


    ReplyDelete
    Replies
    1. There is a singing bass
      I just don't have one with my little rhyming ass

      Delete
  14. Blue made it today to be number one
    bet he was glad to get it and get the job done
    haven't quite figured how to be the first of the pack
    maybe its the idea of having to give up sleep and that I lack

    betty

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha yeah, sleep wins out
      Much better than a sleep drought

      Delete
    2. I'm a sleeptyper is what I am...
      As true as jam or blue ham

      Delete
    3. Right, I'll buy that for a dollar
      With a ring around the collar

      Delete
  15. Just let all those competitors be #1, then I can just come i when I feel like it, with no rush. #1 isn't any fun because you have to try to do it every day and what fun is that. Anyway, you all have a great day.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah, can be more fun to just relax
      And not pay a #1 tax

      Delete
    2. Don't have to every day
      Only when I feel like it, I play

      Delete
    3. No need to try
      When you're quick as a fly

      Delete
    4. Quick you say
      Cats kill flies at my bay

      Delete
  16. I'm content to sit at the bottom of the barrel with the rest of the pond scum :0)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Well you usually aren't last
      Above some of the pond scum cast lol

      Delete
  17. I was once number one along time ago. I just did it to show Hank I could

    ReplyDelete
  18. I am never #1
    That would be so much fun
    but I can never make it
    Oh well, that does not worry me one bit:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha nothing to worry about
      Still get in a shout

      Delete
  19. haha...on the day your 24 posts are keen
    I've proven than I can be queen.
    But 6am on a regular day?
    I roll over in bed and say, "No way!"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Not enough coffee at that time
      Getting up is a crime

      Delete
  20. I used to stay up until 3 am when your blog is posted and try to be the first one. But I'm old now and need my beauty sleep. lol.

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol old age kicks in
      And no longer need to win

      Delete
  21. Ha, I never try for #1
    I get here when I get here
    before the setting sun!

    ReplyDelete
  22. I deserve some kind of an award. I've visited every post here for over 3 years and have never got #1. Must be some kind of record ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol that it must be
      And I've noticed that of thee

      Delete
  23. Of all the cats that grace your post
    I think I like that header the most.

    (You have to expect me to always pay attention to the art...).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Which header was that
      Many from the cat

      Delete
  24. Hey, you best be nice to Mary. She has an army of rats she may send your way as an invasion force.

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol the cat will get ready
      In case they come steady

      Delete
  25. While you've been ripping off posts hilariously,
    I've been writing posts furiously!

    Does glitch rhyme with six?
    Makes my ears twitch!

    riously ... riously
    Works for me.
    Trying to channel you at my sea.

    With more traveling ahead of me
    I'm trying to front-load my blog like thee.

    The result I'm sad to say:
    falling behind reading posts at your bay.

    Caught up again. It is my bane.
    To be trapped in a herky jerky vein.

    Four months ahead?
    "I'm in awe!" she said.

    One of these days I'll figure it out,
    and then you will hear a gigantic shout!

    Goodbye herky jerk scene,
    I'll be the written ahead queen!

    Have a good day
    at your bay!



    ReplyDelete
    Replies
    1. haha good to be caught up
      As you don't want a hiccup
      Good to be ahead
      7 months now are put to bed

      That give a herky jerk scene?
      It is so serene

      Delete