Tuesday, September 22, 2015

Round Thirty Eight Brings Us Up To Date!

We are back to another edition of search engine nuts. They sure must sniff many butts. They are as crazy as can be. Not sure who types this stuff and why they find me. But away we go with more to show.

is ewwwwwcorrect?

Definitely not that way. What was so eww on display?

content

Not a bad way to be. But why tell me?

joke to say when someone chokes

Feel that in your throat? It means you aren't a regurgitating goat.

goat boat not the note that

That you wanted? Were you taunted? Bad goat in a boat.

go pound sand up your...

You stop there? Not very threatening without an ass to spare.

My leg has a humping condition

You may want to take a worm pill for that. Or get fixed where you're at.

Brought to you buy

Trying to sell me? Go climb a tree.

i would dispute that

Dispute climbing a tree? Fine, go drown in the sea.

Time to suit up and make up

My mind went gutter. At least you won't get an std as you spit and umm sputter.

it may be a piece of cake

If you aren't sure though, don't eat it at your show.

lola is a thief who stole cassi's line

Cassie might take offense, but you can't spell and are dense. 

you know that a crime to newer find a time

Err umm, a new crime on the side? I hope no one died.

rait before you clouser you

If this made any sense at all, I'd give you a gold star on the wall. Not really though, just so you know.

time is on my ass

Do those clock hands tickle? Hope they aren't fickle.

And for the winner of the day, they really wanted to have their say. Or maybe not. I think they really do suffer from brain rot. Any argument from you as you give them a view?

Jumbled Vagensises

I know where my mind went, as in the gutter I pitch a tent. But err umm, they really went there? A combo word thing at their lair. The cat could give that one lots of sass. But I don't want to lose any more IQ points from my little rhyming ass.

Fill your rummer, get drunk all summer.

78 comments:

  1. Hmmm... jumbled parts
    An interesting thought
    My guess is
    Doesn't get out a lot

    ReplyDelete
  2. What a big jumble
    They splutter and mumble.
    Better not to ask their IQ
    As they might give you a view.

    ReplyDelete
    Replies
    1. And then you'd lose some
      And be ever more dumb

      Delete
  3. Leg has a humping condition? Does that mean it attracts horny dogs?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm that could be it
      Guess they like mutts as they sit

      Delete
  4. Well Whoopti doo, a crazy few
    Are back at Cat's on cue
    It may BE a piece of cake
    But many cakes are also fake
    A fake cake for my sake
    Fake for the take
    The one you bake
    Confusion you will make

    ReplyDelete
    Replies
    1. Confusion is fine
      By the feline
      Should thing align
      The cake will be divine
      Splat in a face
      A fine embrace

      Delete
  5. "Round Thirty Eight Brings Us Up To Date!"
    The search engine nuts are all working late
    Have all the time
    Working out a line
    When stuck easy way out to just play dead

    Hank

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha a good thing to use
      Play dead to stop the fuse

      Delete
  6. I'm not bright,
    So I'm bot right.
    Man, can you write!!!!!!!!


    Hey Pat, you are awesome!

    ReplyDelete
  7. 'Brought to you buy'...ha that was a good one.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah, they can't spell
      But what the hell

      Delete
  8. That is one jumble I hope I never have to find

    ReplyDelete
  9. How do you tell your doctor such an affliction when your leg is acting up so? Embarrrrrasssing.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maybe Google is less embarrassing for him or her
      Finding the cat must have ruffled their fur

      Delete
  10. not the funniest batch, though I rarely get any on mine anymore.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorry dat I write here but I trying to login at your blog, and i cannot ! I don't know what is happening..?!!!
      You changed the settings a blog?

      ઇઉ Ell@

      Delete
    2. Yeah, they are few and far between here now too
      I have a few saved up at my zoo

      Changed you say?
      Adam's bay?

      Delete
  11. There seems to be a recent obsession with goats.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Was the goat book
      After that they came to my nook

      Delete
  12. Sometimes the search engines run outta gas!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Or are full of it
      And some other umm spit

      Delete
  13. That last one is a loser-winner
    Perhaps describing Caitlyn-Jenner.
    Oops. Too soon? No, I say.
    With any buffoon, mockery is okay.

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol that is exactly what I thought
      When I saw it at my plot

      Delete
  14. Where do you find these? There is some insane, though totally fun, stuff here.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Just go to stats and there they are
      Search terms that found your blogland bar

      Delete
  15. Huh? Anyone Googled nutjobs lately?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Might find them all
      Could be a scary last call

      Delete
  16. lol, who would make a joke when someone chokes!!! (knock on wood ps). As a sidenote, I hate that Google blocked these! I used to get to see all these funny ones but now if someone is logged into google and uses the search engine to get to my blog, I can't see the terms. Sad because they were always so funny!

    ReplyDelete
    Replies
    1. That must be why i'm getting fewer at my sea
      Good thing I have a bunch saved up to use of those who found me

      Delete
    2. That explains that; fewer for me, too
      But I'm not complaining at my zoo
      Less crap to read, less time wasted indeed

      Delete
    3. That it surely is
      But might end my search engine post biz

      Delete
  17. They never cease to amaze me
    what comes up at your feed
    those people definitely are
    from a different breed

    betty

    ReplyDelete
  18. Well, at least those nut jobs are entertaining!

    ReplyDelete
    Replies
    1. That they are
      As they find my sand bar

      Delete
  19. I don't know why but "Regurgitating Goat" stuck with me and the words kinda make me gag.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha well maybe that was their point
      As these nuts found my joint

      Delete
  20. And all those things brought them to you...hmmm lol

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol crazy at my sea
      Or the crazy just like me

      Delete
  21. Interesting, and curious, but hey you have a blog that entertained!
    Time is always on my ass. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yep, can sure work out
      With a blog post shout

      Delete
  22. This just makes my head ache and I can't believe all of this is all around just like a contagious rash....maybe that is what happened to the goat

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha it is all around
      Or at least it is searched and never found

      Delete
  23. I don't know if ewww is correct, but I use it all the time:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm such a computer dinosaur that I can't figure out how to comment on your blog today without hitting the reply button. Tell me it isn't so! I so love reading and posting comments here.

      Delete
    2. haha ewww sure works
      Has its perks

      Sometimes blogs do that
      Not sure why at ones blog mat
      Usually a reboot or something
      Fixes the stupid broke ring

      Delete
  24. His leg has a humping condition?
    No need to pay your tuition
    What leg are we talking anyway
    At the Kitty Cat bay?

    ReplyDelete
  25. orlin N cassie

    we iz tryin ta say de goat boat line fast like three times ...we canna even troo lee say it once with out messin up......N everee one sayz R speech iz a problem ~~~~

    ♥♥♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. I can do it for three
      Just tried at my sea

      Delete
  26. Some made me laugh
    at their spelling gaffs.
    Others made me say Ew.
    And how did they find you?
    lol...

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol maybe comments at my sea?
      Or could just be the crazy I let fly free

      Delete
  27. This is so funny....yikes on the search words ~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah they find me
      Sure can be scary to see

      Delete
  28. My favorite is the go pound sand in your... hahahaha I still don't understand how you get all these search engine hits. How do you see what they say?

    ReplyDelete
    Replies
    1. You go to stats at your bay
      And then there they are on display

      Delete
    2. I get hits from google, but it never tells me what they put in to find me. :(

      Delete
    3. haha geez, that is rude
      Sure shows here the lewd

      Delete
  29. Yes, all those make me think of you first. Not a single surprise.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha they all find me
      Hmm need to mix things up at my sea

      Delete
  30. Thankfully I haven't gotten any weird ones lately. So, it's good I can come here and see the crazies are still out there, but are all gravitating towards your blog heheheh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha oh well
      At least I get a post to tell

      Delete
  31. Your search engine has finds crazier things than mine
    makes me want to have a glass or two of wine
    before pitching each of the nut cases to the swine!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha pitch them all in
      I'd consider that a win

      Delete
  32. All I see people searching for on my blog is worms.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha come to the right spot
      As they need to be taught

      Delete