Tuesday, November 10, 2015

A Rhyme Time Puppet Show Sinks Really, Really Low!

Welcome the the cat's first puppet show ever, unless you count mini me or that hand up the ass endeavor. This one is done by me. You never know who may get Puppet-ed at my sea. Just another thing to come due. My, what will I think up next at my zoo?


My paws are bare.
But what do you care?
They do have things to say.
From others anyway.


Maybe go join a cult.
But what about bear caves?
Good place to throw raves.


Don't know, but making that would take bravado.
Yeah, that didn't really rhyme, did it?
Nah, but we're too drunk to care about that shit.




Why are you asking me? I just pulled an all nighter.
I do know writerly isn't a word though.
Is there another career you want to give a go?



I'm waiting and don't see squatley.
We're getting good at this made up rhyme stuff.
Add making up words and this author thing is tough.

Like with a cat paw up our ass we'll never need the facilities.
But those claws can get rather raw.
They ought to make a claw free law.



If they see you like this they may get pissed.
Yeah, they missed out on any organs from me.
That and they never got to play kickball with thee.




Do we really have to go through that noverty?
That wasn't even a good attempt to hide that we can't rhyme.
Maybe we'll sound poverty stricken and be paid like a street mime?
 



I hear listening to them can drive you a little mad.
Like your head being tossed on badly drawn skirts?
Or having cat paws stuck up your ass while the fleabag flirts.


He threw us away and we're stuck in this gown.
At least you don't have pine needles up yours.
No, I just got some blue man rooting through my drawers.

And there you are. The first puppet show has come due at my sand bar. The beer guys were Puppet-ed today. Who could be next at my bay? Which one is saying which? Bah, you can guess with my bait and switch. Would you like my paw stuck up your mass? It is okay, you can tell my little rhyming ass.

Later all, have a nice fall.

96 comments:

  1. HELLO CAT
    How's the kitty mat
    And the dong before the ding?
    Does it make you sing?
    Would that be a ding-dong ding-a-ling?
    Hey, it's Tuesday...
    Such a fun day!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Good morning Blue
      It is ai true
      I see I am #2
      you are one right on cue

      Delete
    2. Blue and True Blue
      And some blue balls too
      What will that Cat think of come tomorrow
      Will he cause delight or sorrow?

      Delete
    3. lol fighting for one
      Maybe a puppet show shall be spun
      Blue vs true
      But then true has no face to view lol

      Delete
  2. Number three
    Is me...
    All this talk of being an adult
    Sounds like a cult! :-P

    ReplyDelete
  3. This is some puppet show
    Great blue balls too, you know

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blue Balls go thrown in
      Still had the pic at my bin

      Delete
    2. Confucius say man with cat paw up ass most definitely have blue balls.

      Delete
    3. lol and can never return
      As they tingle and burn

      Delete
    4. Confucius knows his shit! I mean... poo.

      Delete
    5. Goodness gracious great balls of fire

      now who sang that...haha..ok I'm leaving

      Delete
    6. lol they aren't on fire
      That would be dire

      Delete
  4. Brandon and Bryan are going to love this, after they get over the shock of the paws up their asses of course.

    ReplyDelete
    Replies
    1. At least the cat didn't use a claw much
      That would hurt to the touch

      Delete
    2. Believe it or not, it's surprisingly comfortable not having to stand under your own power anymore.

      Delete
    3. We'll take your words for it
      Every little bit

      Delete
  5. Oh cat making fun of the beer guys
    I think I have read all of these posts
    They are entertaining hosts
    Off to the work I must goi
    Heigh ho heigh I owe I owe
    Funny puppet show

    Have a great day
    At your hideaway
    Can't wait to read what the beer guys say

    I am always having crazy dreams

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha - blooper 2 - go
      or it could be giggle on inside...

      Delete
    2. Blooping day
      At my bay
      Did the puppet's throw you for a loop?
      With the beer guy troop

      Delete
  6. Not a fan of puppets!
    Very odd stuff,
    Hands in places they shouldn't be
    People and words that make no sense
    Just another day at cat'sville!
    A happy Tuesday indeed!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Much on the go
      As puppets glow
      Or get used
      And feel abused

      Delete
  7. What's scary is they actually make good puppets. Maybe they really are puppets?

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha yeah they just fit so well indeed
      Could be someone else pulling their strings at their feed?

      Delete
    2. There's a reason no one ever sees our lower halves on the blog (and not just because we suck at drawing feet).

      Delete
    3. So the cat outed you
      Damn, look what I did at my zoo

      Delete
  8. "Hand up my ass" was quite the hoot
    No blue shoe or a lace-up boot
    The shower guys are catching on
    Rhyming isn't just a con
    Marionettes, at least have feet
    Don't need an ass to keep a beat

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha could give strings
      So no hand up ass flings
      That may be a better endeavor
      They tried to rhyme clever

      Delete
  9. Ha, a cheeky one, this puppet show may turn out to be something.

    ReplyDelete
    Replies
    1. May turn out to be fun
      As I could go after anyone

      Delete
  10. I had this weird dream

    Oh never mind

    Cheers!

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol can't tell
      The beer guys may yell

      Delete
  11. The puppet show sinks real low
    Taking many options on the go
    Beer guys been had
    Who will then be next
    To be entertained for lots more

    Hank

    ReplyDelete
    Replies
    1. More shall come
      With the cat's hand up their bum

      Delete
  12. The puppet show sinks real low
    Taking many options on the go
    Beer guys been had
    Who will then be next
    To be entertained for lots more

    Hank

    ReplyDelete
  13. Just when I think I have seen it all
    at your place
    you pull a different one on us
    and scatter us to outer space

    cute wit the puppets on display
    and the rhyming that goes along
    rather too clever you are
    enjoy it along with the song

    betty

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha sometimes something new pops in
      And I give it a spin
      Glad it was grand
      As the cat lended a hand

      Delete
  14. And I thought Charlie Brown had a unique christmas tree

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poor Charlie Brown
      He may once again frown

      Delete
  15. Today just so happens to be the birthday of my favorite puppeteer, so nice show!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Damn, coincidence there
      With beer guys to spare

      Delete
  16. Never saw the work of Brandon and Bryan before
    Fun to take a look at what they share at their store!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Might be scary too
      With what's in view lol

      Delete
  17. MOL! You never know just where those paws are going to end up!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha nope, as up they go
      Creating a flow

      Delete
  18. Lots of clicking with cat's paw
    Its can take us very far
    if all dreams come true
    we are witnessing something new...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Something new
      Is surely in view
      Good or bad
      We'll see what is had

      Delete
  19. LOL ~ I loved the Cat's first puppet show! Ridiculously funny, but it had me hopping from link to link as I visited the Beer Guys. Have a good one, Pat!

    ReplyDelete
  20. Oh my, a hand up the ass?
    What a terrible fate!
    When it's a doctor, not lass
    who's checking my prostate.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Been there
      At my lair
      The cat was too
      But on the vet he did poo

      Delete
  21. That was amazing. Well done, cat!

    ReplyDelete
  22. I loved the puppets on the paws:)

    ReplyDelete
  23. Paws up my behind? No thanks!
    But the beer guys probably liked the spanks.
    Fun little puppet show at your sea
    But, please do keep those paw away from me ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. lmao now you just may be next to come due
      Hmmmm Halloween Nazi in view

      Delete
    2. Spanks you say?
      Or blue guy's head on display

      Delete
  24. That's hysterical! !! I like this series. The poor beer guys are going to Crack up.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A new series is had
      Blabber may get a whiff at my pad

      Delete
  25. orlin N cassie

    thiz iz de best puppet show we haz seen .....ever......oh kay, sure itz de onlee one we haz seen....ever.........but its still de best ...pluz....we never saw anyonez mouth move !! ♥♥♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha glad we can be on top
      Even if only one crop

      Delete
  26. Replies
    1. Do they scare
      Because they don't wear underwear?

      Delete
  27. I wonder? Did they have to turn and cough? The Beer guys may be walking funny now, thankfully the cat's claws were withdrawn

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lol may have a limp
      Puppeting isn't for a wimp

      Delete
  28. This was so fun puppet show Pat ~ And I am giggling at Blue's comment ~

    ReplyDelete
  29. Had to chuckle at their CO guide
    Laughed so hard I rolled over and died
    They left out the alligator farm
    And mustn't forget the wilderness charm
    Of radioactive water in the Animas arm!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alligator farms too?
      Damn, quite a bit at your Colorado zoo

      Delete
  30. This was very funny
    Paws up the butt
    Hope the Beer Guys recover
    And weren't severely cut

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha sure it will heal
      From their up the butt ordeal

      Delete
  31. Great little puppets
    Perhaps one day they may be in the muppets . . . lol

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol then I'd get rich
      From a royalty itch

      Delete
  32. Pat, you might not remember this but I used to make paper bag puppets out of blog personalities and call it "Bagged and Tagged."Something about being the hand that controls it....lol.

    The guys probably LOVED this.

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol the hand that controls it all
      Sure has the most fun at their hall

      Delete
  33. Hehehe I like this idea, although I can't say I like the thought of a cat's paw up my butt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol just a little claw
      Won't be too raw

      Delete
  34. omg Pat!! You are awesome, hahaha, this is wonderful.

    ReplyDelete