Monday, November 30, 2015

Even Cans Have Their Fans!

So the cat sees it everywhere and I'm sure you are also aware. Fanboys are near and far, fangirls also come by car. Not sure why they are just lumped as boys as both sure get joys.

Marvel vs. DC ones,
Always had their runs.
Nintendo vs. Sony was there,
Upon entering many a lair.

That is all well and good,
As fanboys fight at every hood.
But now it has gone insane,
As they are in every lane.

Can A beats Can B.
Can B is a sight to see.
Round rock beats pointy rock,
Does that come as a shock?

Facebook beats Twitter.
Come now, don't be bitter.
Red dirt beats brown dirt.
Do you want to flirt?

Cat vs. dog.
Frog vs. hog.
Car vs. truck.
Goose vs. duck.

Soda vs. pop.
Go vs. stop.
Road vs. street.
Messy vs. neat.

Everything is up for grabs.
Even the clap vs crabs.
I beat it's been debated.
Not sure how either leaves one elated.

You just have to make a claim,
And along comes some lad or dame,
They won't agree with you,
And fanboys will flock by the few.

Doesn't have to be a ton,
But you'll always get one.
Arguing something completely stupid,
Like a young vs. an old cupid.

The everything fanboy,
They are anything but coy,
They'll fight you to the bitter end,
No matter the thing, toy, game, object, disease....or trend.

Are you one of those? Do you sink the human race to new lows? Not sure how much farther it can sink. No, there is no need to debate that at my rink. Some just like to argue away at the end of the day. Fanboys and fangirls can suck on the gas that comes out my little rhyming ass.

Later all, have a nice fall.

100 comments:

  1. HELLO CAT ON THE MAT
    Where's the party at?
    What... no party on Monday?
    How could this NOT be a fun day?
    Guess who's number one
    Such fun!
    Could it be Suza or Hank
    The Poetry Tank
    Could it be you
    At your shoe
    Or Mr. Blue?

    ReplyDelete
    Replies
    1. It is you
      Partying at your zoo
      Bad example for students though
      But you never know

      Delete
    2. Dictator Blue
      Makes slackers sniff a shoe
      The zoo's a cross the street
      Where they can sniff some feet

      Delete
    3. Damn, how mean of you
      Do they get free admission to the zoo?

      Delete
    4. Dance and prance
      With a stern glance

      Delete
  2. The original or the reboot?
    The reboot.... my foot!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Your foot kicks it
      Right into a pile of shit

      Delete
    2. You want to reboot to stay
      There at your bay

      Delete
    3. If only that were true
      I'd be Blue 1.2

      Delete
  3. Fanboy, fangirl
    Kinda makes me want to hurl
    Argue away if you wish
    While I eat ice cream in a dish

    ReplyDelete
    Replies
    1. A better way to be
      Although dairy is scary to me

      Delete
  4. Argue for arguments sake.
    They can go jump in a lake.
    This or that is on top.
    Their head I want to pop.
    To argue seems like a lot of effort to me.
    When you can just chill and let things be.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yep, put effort into another thing
      Then an argument where nothing will spring

      Delete
  5. "Even clap vs crabs", what a choice
    That's like choosing between Jim or Joyce
    Arguing between a young and old cupid
    That, my friend, is simply luuuuupid

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol loopy as can be
      Not much of a choice in that spree

      Delete
  6. It's all just an opinion anyway.
    And go always beats stop, especially if it means go real fast.

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol real fast as you go
      Watch out for the coppers though

      Delete
  7. fangirl or fanboy
    do they bring joy
    are they osculating devices
    debating the high prices
    arguing to see who is cool
    could they just be a fool
    or do they just blow hot air
    what they say who cares...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hot air and a fool
      Along with a little drool
      Easy way to be
      On them the cat shall pee

      Delete
  8. This versus that...its the world we live in. Competition between fans, it never ends does it.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nope, never stops
      As out a new vs this or that plops

      Delete
  9. I am a fan of the Giants
    even when they suck
    which is most of the time
    and that's why I can't rhyme
    today
    because I'm too depressed at my bay
    because yesterday they forgot how to play....

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol need a new approach
      Maybe get a one eyed coach
      Make them climb those stairs
      Migraine away their cares

      Delete
  10. Even Cans Have Their Fans!
    Does not matter where it lands
    Fangirls or Fanboys
    Can work out a ploy
    To be stuck with lots in hand

    Hank

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stuck with lots
      Their fun plots
      Suck it I say
      At the end of the day

      Delete
  11. The smaller the purse, the bigger the fight.

    ReplyDelete
  12. I remember the big campaign years ago
    with all the commercials between Pepsi and Coke
    The thing is both of them to be taste pretty much the same
    So all of that to me was a big joke

    betty

    ReplyDelete
    Replies
    1. yep, the same crap in a can
      With a different name and color tan

      Delete
  13. My cat is the best. He'll ace any test. I always vote team Tabby. They have nice stripes and are never shabby. But Bubba is number one. Cheering for him is how I have fun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha a good one to cheer for
      There at your shore

      Delete
  14. MOL! I think the humans are losing the race!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha that they are indeed
      And at a rather high speed

      Delete
  15. I guess people need something to compete against or argue about. Fandoms provide that.

    ReplyDelete
    Replies
    1. That they do
      And they argue like all is true

      Delete
  16. This is so true, cat!!! I have to admit that I'm guilty of this also. I'm a FAN of Samsung, and CLINIQUE, and TARGET...and blah blah blah. I very rarely venture away from my fan base. lol lol

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol I never would have guessed that
      Sticking to what you know where your at

      Delete
  17. We're all a fan of something. I'm a fan of Harry Potter VS Twilight. That's the one fued I remember having with my sisters LOL

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol Harry Potter should win
      Beats any Twilight spin

      Delete
  18. We're all a fan of something. I'm a fan of Harry Potter VS Twilight. That's the one fued I remember having with my sisters LOL

    ReplyDelete
  19. Everything's a race or test
    To see who is the very best
    It's dumb. We should just confess
    The cat is better than all the rest.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A good confession to make
      One the cat shall take

      Delete
  20. There are so many people who think their opinion on something translates to fact. As if the only opinion a one can have is the same as theirs.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yep, so many there are near and far
      They need to leave the door ajar

      Delete
  21. I tend to say, "I'm NOT a fan of . . ." than actually being a fan of anything! LOL

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol the not can sure work with ease
      Makes arguing a breeze

      Delete
  22. I have a brother and a sister who will argue over anything. To me it's just not worth the effort, although I always enjoyed debating and speaking out for issues and causes as a union leader.

    But I have to admit that I was a serious fanboy last night during the Broncos vs Patriots game. Terry and I were jumping up and down and cheering so much during the fourth quarter that all the paintings on the walls are crooked this morning. We started out cheering loudly at Parkway, then returned home as the snow was piling up. When the Broncos won in overtime ~ wow! I guess we all have our fanboy triggers. Happy Monday, Cat Pat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol seems we all do
      As you make thing crooked at your zoo
      Cheering away
      Night and day

      Delete
  23. I'm a fan, if that means prefers this over that. But I've never screamed myself into a faint for anyone, nor would I. If someone comes to town. I'll stay home to avoid the traffic and crowd. Fans can be fanatics and I don't play that game.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yep, fanatics and down right stalker
      Better to stay home and not be a gawker

      Delete
  24. Well here at this house, the cats will always win any argument. Besides who wants to argue.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah, no arguing there
      At any cat lair

      Delete
  25. Congrats on all your books coming out!!

    ReplyDelete
  26. Everyone has a thought,
    On what is better and what is not,
    It all lies right in the eye of that beholder,
    If someone disagrees- look over your shoulder!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Will I find a pot of gold
      If looking over my shoulder takes hold

      Delete
  27. I was trying to think if I do that and I think the only time I've said something like that is...rats are better pets than dogs. lol

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol dog owners would argue away
      With that at your bay

      Delete
  28. Everyone unique in one or another way
    playing games or not at their bay,
    unsecure is that who argue
    who need our attention or view.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Attention many need
      And so it goes at their feed

      Delete
  29. Those are great. Clap/crabs. Soda/pop.

    ReplyDelete
    Replies
    1. One or the other someone will say
      Trying to win at their bay

      Delete
  30. orlin N cassie

    we haz fallen... it iz troo

    star trek ore star wars...ther at yur zoo

    { furst generationz star trek ....just sayin !! }

    ♥♥♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha beam you all up
      Hope there isn't bird or pup

      Delete
  31. Coffee vs. Tea? Star wars vs. Star trek? Some dangerous comparisons are out there.

    ReplyDelete
    Replies
    1. That they are
      Oh so dangerous near and far lol

      Delete
  32. Youtube has been irreconcilably infected.
    Not to be a downer
    But I must protest frog vs. hog.
    Not a fair match because
    one might be too hard to catch
    while the other is too big to beat
    unless frogs now run in gangs.

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol could be rough
      Unless you have the right stuff

      Delete
  33. Can't we all just get along?! People always want to pit something against something else. However, I'll take Instagram over all the other social media outlets any day!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taking it over all the others ones
      Is fine compared to just arguing tons

      Delete
  34. Some people just like to argue over any little thing.
    They grumble and mumble and act like a king.

    ReplyDelete
    Replies
    1. And really it's all an act
      As they try to make opinion fact

      Delete
  35. Definitely a lot of competition about a wide variety of topics!
    ~Jess

    ReplyDelete
    Replies
    1. All up for grabs
      As someone keeps tabs

      Delete
  36. Not going to argue at all about that
    As no one can argue with the cat!! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol they can try
      But away they'll fly

      Delete
  37. Seminoles versus Gators. No contest. Unless you ask a Gators fan, who would absolutely disagree with me. :)

    My grown boys like the Galaxy over the iPhone. I like the Xbox over the PS4.

    I could go on... but none of it really matters much anyway. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nope, none really matters in the end
      But many like to argue the trend

      Delete
  38. So, so thankful this sunny day
    I have no clue what you're talking about at your bay! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha a good way to be
      No arguing for thee

      Delete
  39. You say neither and I say neither
    You say either and I say either
    Oh let's call the whole thing...Blam!!! Sorry just punched that guy out:)
    No actually I didn't I like that song but the people who like to argue need to chill

    ReplyDelete
    Replies
    1. That they surely need to chill
      Maybe with a whack to the head they will haha

      Delete