Thursday, March 24, 2016

In Post Five Suza Tries To Survive!

So here we are on the day when 24 posts come from my bay. You'd think Pat would have something better to do on his birthday. Nope, he's here to annoy and play. This year we are back to all of you. Who scored the highest last year at my zoo? That we shall see. Slacker? Attacker? Ghost? Betweener? Which will it be?

Entering An Attacker
She's not even a Blog Backer

Suza

She got all 24.
But you can't take a tour.
Nope, not one bit.
She doesn't do the blog shit.

Why is that?
I found out at my mat.
I was sneaky and spied,
I really had to hide.

She can sure swear,
There at her lair.
I heard it all,
From behind her wall.

She's an editing fiend.
Has everything screened.
Can't stand the mistakes.
Gives more than head shakes.

There in for it.
Their gonna cause a fit.
They're she is.
Beware her grammar biz.

And now you have met five at my sea. There are 19 more to be shown to thee. Will you make it through this year? Will you top last year's cheer? I guess we shall see what comes to be with this year's 24 posts in one day spree. Can you do posts in mass? It is easy to my little rhyming ass.

Experience spring, have a fling.

28 comments:

  1. Replies
    1. One on yours
      With the 24 tours

      Delete
    2. Suza!
      I'll raise you a Scooby Doooza!
      Number one....
      Such fun!

      Delete
  2. Love being first
    On the post about me
    Have to catch up
    On your special day spree

    Ahhh! Cringing at
    There Their and They're
    Will have to punish you
    At your kitty lair

    You heard me swearing?
    Say it isn't so
    I'm as sweet as pie
    Believe me, I know

    HAPPY BIRTHDAY!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol you've sworn a time or two
      Here at my zoo
      Getting the cat back?
      He can take it at his shack

      Delete
  3. Editing fiend?? I could sure use one of those. My grammar is a bit out there.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Out there like alien and a probe?
      Damn, stay away from any lobe

      Delete
  4. Suza... where's your Suza post?
    The thing that kitty needs the most

    ReplyDelete
    Replies
    1. No suza post
      There at her coast

      Delete
    2. I know
      At my show
      It a sad, sad tale
      Making me whale

      Delete
  5. Not part of blogger...I know two who are not part of it either...wish they were:)

    ReplyDelete
  6. Suza's always up and at em
    Give her a ball, she can really bat em

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hopefully just a ball and bat
      Not making one go splat

      Delete
  7. Still continuing to read, such wonderful posts Pat.
    Yvonne.

    ReplyDelete
  8. Suza definitely is not a snooza!

    ReplyDelete
  9. Suza should join the group!
    Her blog wouldn't droop!
    Much more fun to have one of your own
    than to watch from the sides and be alone!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah, that she should
      Create her own hood

      Delete
  10. Suza too got #1 on her featured post
    and got to 24 too
    Wow so many worked hard
    I'm ashamed I only had a few

    betty

    ReplyDelete
    Replies
    1. she got them all
      Two years at my hall

      Delete
  11. I bet Suza would be a great blogger. If the editing doesn't work in her favor, maybe she'll think about it?

    ReplyDelete