Wednesday, May 18, 2016

No Like With This Hike?

Seems some people think Cassie does not like me. That just is not true at our sea. You don't believe the cat? I can prove it where we are at. Just you wait and see. She sure likes little old me.


Look at that stare.
She doesn't care.
Or does she?
Wait and see.


Look! She copies me.
That is a form of flattery.
So you humans say.
 Stretching out at our bay.


She can pin her ears like me.
 Copying again at our sea.
A bit blurry though.
So may not be good proof to give a go.


Do you see her sitting there?
Of course you do as you stare.
Do you think she is all alone?
Well then just hold the phone.


She is with me.
She likes the cat tree,
But she's still with me.
 Can you really see?


My tongue is just like that.
I never stuck it out at that cat.
Nope, not little old me.
She still likes my tongue and bat ears spree.


Well maybe this tongue is true.
But I'm out of her view.
She can't see me.
That is a fine way to be.


No, I never smacked her ass.
I wouldn't do that to Cass.
You can't prove it.
Not one little bit.


Is that a neck chew?
Bah, don't believe what's in view.
It is just a lick.
Nope, it's not a trick.


A lick like that.
From the cat. 
She must like me.
In a small dose spree.

Did I prove it to you now? Cassie may have a bit of a cow, but she still likes me. Hmm, am I protesting too much at my sea? Maybe it was that extra whack to her ass. Bah, that's forgiven by Cass. She already gave me sass. I'm just a likable little rhyming ass.

Experience spring, have a fling.

68 comments:

  1. HELLO KITTY CAT!
    Where's the party at?
    How come a snip snip cat
    Has nuts on his mat?
    Many nuts at play
    At your bay
    The other day
    Quite a scary display...
    Anyway...
    It's Wednesday...
    Such a fun day!
    Did Suza beat me to it?
    Did Hank just blew it?
    Where's True Blue?
    Where's Scooby Doo?
    Many questions from The Goo...

    Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrreat post!
    From coast to coast!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Good Morning Blue
      Did you find your shoe?
      Wednesday a fun day
      here, the sky is gray
      no, time to play

      I owe, I owe
      it's off to work I go

      Delete
    2. Nuts not here
      At least those clear
      They've gone away
      Until next month's replay
      Hump day it is
      Can make for some fun biz

      Delete
  2. She like you, all right
    Day and night

    ReplyDelete
  3. Cass likes you could be true
    leaving little hints just for you

    sticking your tongue out at her is rude
    she might give you a whack and start a feud..

    haha - always enjoy seeing the cats...

    ReplyDelete
    Replies
    1. She's whacked him a time or three
      Treating him like a flea

      Delete
  4. Aww Cassie Cat does love you!!! It seems to be like a typical sibling relationship. Lol lol

    ReplyDelete
    Replies
    1. That it may be
      As they pick on each other under the cat tree

      Delete
  5. Like all couples, they have their spat moments.

    ReplyDelete
  6. Who doesn't like a playmate?

    ReplyDelete
    Replies
    1. There is one or two
      That hate play mates at the other zoo

      Delete
  7. Cassie and Orlin sitting in a tree
    Question is, does Cass like me
    The answer is meow,meow, meow and hiss
    Don't go away, it's you I'd miss

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah, when gone could miss
      Otherwise bring on the hiss

      Delete
  8. I'd like to read her poetry about you

    ReplyDelete
    Replies
    1. She hasn't been on the blog in a while
      As we haven't turned the adventure dial

      Delete
  9. No Like With This Hike?
    Not too soon to strike
    Nice to be liked
    Not to get smacked
    Being friends for a fact

    Hank

    ReplyDelete
    Replies
    1. A little smack
      Then attack
      Proves the like
      After first strike

      Delete
  10. Hey, I think we might have the same brand of memory foam mattress! LOL. Yes, that's my takeaway.

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol hey, that works too
      As we have a good one at our zoo

      Delete
  11. Of course she would like you
    aren't you the one that feeds her?
    I'm certain she enjoys her food
    and when you pet her fur :)

    betty

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol she likes me
      But not so much Orlin at our sea

      Delete
  12. Aw. The licking pictures are cute. I love it when my cats lick and pamper each other. That's what I call it. lol

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol they can pamper away
      Each day on display

      Delete
  13. Yup, those cats do like each other. No whapping going on there. It is always so nice when the felines get along.

    ReplyDelete
    Replies
    1. They get along most days
      Once in a while Cassie gives a hateful gaze

      Delete
  14. Replies
    1. Took six months to come to pass
      For that Cassie lass lol

      Delete
  15. I don't know how my dog would react to a roommate now

    ReplyDelete
    Replies
    1. Might like it
      But may not be a hit

      Delete
  16. Typical bro and sis they are
    Hissing and purring are always par

    ReplyDelete
    Replies
    1. That it is
      With the hiss and purr biz

      Delete
  17. orlin N cassie

    we iz catz and sew we noe
    in five minitz, a diffrunt sho
    love ewe sis...love ewe bro
    now get outta me space...go, go..GO ~~~~~

    ♥♥♥♥♥☺☺☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha go go go indeed
      The signs they must read

      Delete
  18. Cass's just carrying as can be
    even when she seems not see
    you ,behind or in another zoo,
    feeling always her loving chew.

    ReplyDelete
    Replies
    1. She has her eye
      Every so spry
      Watching me
      Flying free

      Delete
  19. Cats like us in their own way.
    It varies from day to day.
    Wish my cats got along with each other.
    But Patches is jealous of her brother.
    I've tried to show her I love her.
    When my back is turned, her purrs turn to flying fur.

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol at least she waits until you look the other way
      Before furs flies at your bay

      Delete
  20. The king and queen of the castle at your sea...or is that by your sea? :)

    ReplyDelete
  21. Her feelings for you are all in her eyes.

    ReplyDelete
  22. Does the cat like me?/Why not? I'm not a mouse, can't you see?

    Greetings from London.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A mouse may be a treat
      Like that as he does eat

      Delete
  23. I know sisters are like that!

    ReplyDelete
    Replies
    1. That they tend to be
      At many a sea

      Delete
  24. Best friends have their highs and lows but they kiss and make up in the end.

    ReplyDelete
  25. They may have a spat or two.
    It just means their love is true.

    ReplyDelete
    Replies
    1. That it is
      With the lovey dovey biz

      Delete
  26. What buddies don't fight every now and again. I'm sure they've got a great bond!

    ReplyDelete
    Replies
    1. They've bonded after a while
      Though Cassie still finds him a bit vile

      Delete
  27. haha, I think they like you!!! And man, you have the cutest cats! I want them!

    ReplyDelete
    Replies
    1. You wouldn't be long giving them back
      As they tear up your shack lol

      Delete
  28. Love when the cats
    Come into view
    The odd hiss or swat
    But much love too

    ReplyDelete
    Replies
    1. That they have indeed
      Although may be more than the odd hiss taking seed

      Delete
  29. My cats are all this way to each other. Like little kids, poking and annoying each other, but nobody else is allowed to do it. ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha seems to be the way
      Just like kids on display

      Delete
  30. Cassie is a beautiful cat.
    If she wants to glare at you, leave it at that.
    She knows she has a home at your mat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yep, we let her glare
      Whether happy or evil stare

      Delete
  31. A neck chew for us to view?
    Part vampire, are you?

    ReplyDelete
    Replies
    1. May think he is
      With the chewing biz

      Delete
  32. Aww how cute! Copy cats!! :-) They certainly like each other as they stretch and play at your bay, together.

    ReplyDelete
    Replies
    1. That they do
      Most times anyway at my zoo

      Delete