Sunday, March 24, 2013

Top 10 In Sports At My Den!

The 24 Hour Rhyme Time Movie-athon
A Post Every Hour Today At My Lawn

Are you exhausted yet? So fun to do by this pet. As one an hour keeps up all day. For Pat's birthday and because picking ten last Monday annoyed me we are having a movie day at my bay. If you are able to comment on every one, may get a little reward under my sun!

In no order at my border and the first that come to mind, it's a Top 10 Sports Movie List from my rhyming behind.



Golf is a total bore,
But these guys won't make you snore.
Just make sure you avoid number two.
Or else total boredom will come due.


Best baseball movie ever made.
For adults, and will never fade.
But a hat for a bat?
I don't know about that.


One of the ones to start the trend,
Of not winning in the end.
Well done in every way,
Even has Little Richard on display.


Another that is truly well done.
Forgetting race and getting the job done.
Some catchy tunes too,
Great movie through and through.


Beats the odds and makes the team.
Gets to live his dream.
Another top notch flick.
In your cue give it a click.


Just watched this one recently.
Was very much enjoyed by me.
Even an old fart can make the cut.
Oops, I meant distinguished at my hut.


The banter is grand.
One of the three in movie land,
That was done with these two.
All of which are worth a view.


Liked the small town feel,
As things were kept real.
They strive to beat the odds once more,
As the cost cutting wants to make them something of lore.


Another fun one,
With a great cast making it so under the sun.
Even if Matrix man,
Is usually a flash in the pan.


And sure can't be topped.
This one never flopped.
Every kid should give it a go.
Helping the sandlot's legend grow.

Another one down, now now don't frown. Just wait an hour or less than that and a new list will come from the cat. Going for 24 posts in one day. Damn, even I may get all movied out at my bay. Can you keep up with each pass? Sure fun to watch by my little rhyming ass.

Experience spring, have a fling.

37 comments:

  1. Replies
    1. Darn, another tie at 1:00!

      The Natural, best at your zoo
      Field of Dreams, you forgot, too
      And Bull Durham, too!

      Delete
    2. Damn, yeah forgot Field of Dreams
      And you two sure are #1 teams

      Delete
  2. Top 10 in sports
    That speaks a lot
    Healthy disposition
    For all season

    Hank

    ReplyDelete
  3. Pat, howdy?
    Wow, so much movies
    under your hoody!
    My fav. is 'Rudy'

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Penwasser and I are the ONLY ones we know who thought 'Rudy' was awful. So, logically, we're probably wrong. :-)

      Delete
    2. Geez you thought that was bad
      Hmph what is up at your Pad

      As agree with humbird
      Rudy is a great one, not absurd

      Delete
  4. Caddyshack, the best of the lot.
    "Hey, Wang, what are you doin'? It's a parking lot!"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Such fun to view
      Except for anything to do with number two

      Delete
  5. Movies about sports or sports as a theme
    sometimes this type just want to make me scream.
    But you have picked some of the best
    Now let's not talk about some of the rest.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah ignore many of the crap
      As they fall into the same old trap
      Like the one mentioned above
      Caddyshack 2 gets no love

      Delete
  6. It (seriously) is my favorite movie.
    Followed VERY closely by 'Young Frankenstein.'

    ReplyDelete
    Replies
    1. I knew it was
      As at your site you gave it a lot of buzz

      Delete
  7. I haven't seen any of these which is a shame. I was hoping to see the Longest Yard in the list so I could relate to something but I deserve the blame.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha the longest yard was okay
      But a remake I hate at my bay

      Delete
  8. Nicely done.
    You hit a homerun
    With this one.

    xoRobyn

    ReplyDelete
  9. "Field of Dreams"
    Somebody screams
    "Strange Brew"
    Sort of sports that be true
    "Paper Lion"
    About gridiron

    ReplyDelete
    Replies
    1. Field of Dreams I forgot about
      Or that would have gotten a shout
      Strange Brew sorta counts
      But only in small amounts

      Delete
  10. Robert Redford
    a handsome dude, Good Lord!
    haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. LOL so you say
      Doesn't do it for my bay

      Delete
  11. Would you believe out of all those I think I only seen Caddyshack and that was because I was at my Daughters and they were watching it.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha you see a ton through someone else's place
      As a movie they embrace

      Delete
  12. Only seena few of these. Not really my type of movies.

    ReplyDelete
  13. Replies
    1. Yep one to be seen all around
      As it had a fun hound

      Delete
  14. Caddyshack was good, but I hate sports films.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha geez all the hate
      With sports at your gate

      Delete
  15. Rudy! Rudy! Rudy! We live right by Notre Dame, so this one has always been big on our list!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah it is on tops of my list
      One not to be missed

      Delete
  16. Nope, haven't seen a single one of them!

    ReplyDelete